Gebruiksvriendelijke Master Data
Management: DataHub

Bekijk, beheer en bewerk je matches, verhoog je datakwaliteit
- allemaal vanuit een Single Customer View.

Ontdek DataHub

Directe meerwaarde voor je data.

Informatie ophalen uit gefragmenteerde klantdata: het gaat ten koste van je tijd en datakwaliteit, en het is foutgevoelig. Sommige stukjes vinden je gebruikers in cloudgebaseerde CRM-systemen, andere in legacy-systemen. Dat kan efficiënter.

Met de Single Customer View (SCV) van DataHub heb je alle data op één plek, zonder de dagelijkse werking van je systemen te verstoren. Wil je systemen of data toevoegen, of wijzigt je bedrijfsstrategie? DataHub verandert als flexibele oplossing voor Master Data Management moeiteloos mee met je behoeften.

De functionaliteiten

iconen-datahub-master-data-management.svg

Master Data Management

Overheden en grote organisaties hebben complexe databases. Massa’s persoonsgegevens, verspreid over verschillende systemen, maken de kans op dubbele data en foutieve matches groot. Terwijl juist deze data zo gevoelig ligt.

Met DataHub krijgt het beheren en bewerken van je data een enorme efficiëntieslag. Elk klantprofiel is volledig en uniek, dankzij de extreem nauwkeurige matching-engine die patronen herkent zoals het menselijke brein dat kan. Ontdek Master Data Management die je datakwaliteit naar een hoger niveau brengt.

Meer over MDM

iconen-datahub-single-customer-view.svg

Single Customer View

Single Customer View is een belangrijke schakel om grip te krijgen op je werkprocessen en klanttevredenheid. Alle informatie is inzichtelijk op één gebruiksvriendelijke plek: dat zorgt voor efficiënte, gegronde beslissingen.

Dankzij de flexibiliteit van DataHub is je SCV altijd aan te passen aan nieuwe input en strategieën, terwijl onderliggende processen probleemloos blijven draaien. Zo behaal je je bedrijfsdoelen sneller en makkelijker. Het resultaat? Je bespaart aanzienlijk op tijd en geld.

Meer over SCV

iconen-datahub-customer-due-dilligence.svg

Customer Due Diligence

Wetgeving rondom het aannemen van nieuwe klanten en het beheren van klantdata verandert continu. Zeker verzekeringsmaatschappijen en financiële dienstverleners moeten hierbij aan strenge eisen voldoen, om de risico’s van onvolkomen screenings te elimineren.

Daarom wil je een software-oplossing die Customer Due Diligence eenvoudig maakt. Zo leer je je klanten en hun behoeften echt kennen, zonder zorgen om compliance. Het resultaat? Minder handmatige controles en risico’s, meer klantvertrouwen en omzet.

Meer over CDD

De voordelen van DataHub

icoon-datahub-voordelen-4x.svg

4 x sneller geïmplementeerd dan andere SCV-software.

icoon-datahub-voordelen-flexibel.svg

Flexibel in gebruik, zonder impact op je primaire processen.

icoon-dataplatform-voordelen-90-.svg

Tot 90% minder foutieve datamatches.

icoon-datahub-voordelen-klanttevredenheid.svg

Je efficiëntie en klanttevredenheid stijgen.

Heb je een vraag over DataHub?

We staan voor je klaar. Mail of bel onze DataHub-expert Danny Oomen voor een direct antwoord.

Stuur Danny een e-mail Bel Danny

hi-fotoafbeelding-danny.svg
hi-icoonafbeelding-unieke-technieken.svg

Veelgestelde vragen over DataHub

Wil je meer weten over DataHub? Bekijk de veelgestelde vragen en ontdek o.a. hoe de oplossing technisch werkt, hoe het implementatieproces verloopt en welke trainingen we aanbieden.

Bekijk de veelgestelde vragen

DataHub klantcases

Wie matcht succesvol met onze DataHub-oplossingen? Ontdek hieronder de ervaringen en resultaten van gebruikers.

Inspiratie

Meer weten over Master Data Management, fuzzy logic, datakwaliteit en data-trends? Laat je inspireren door onze databank, boordevol verdieping.

Het verhaal achter Human Inference

Onze Master Data Management-technieken zijn uniek in de markt. Hier lees je waarom.

Ons verhaal